tirsdag 4. oktober 2011

Nye symaskiner................






Jeg har nå kjøpt meg to nye symaskiner. Dette er noe som virkelig har fått mine små grå til å slå ut i full blomst. Det har hvert mange timer med frustrasjoner. Jeg har både angret og ikke angret. Jeg har kjøpt en overlockmaskin og en kombi broderi-og symaskin. Jeg liker at ting fungerer med en gang, og når jeg ikke får til, og jeg gang på gang er nødt til å tre maskinene opptil 10 ganger på 5 minutt så sier det seg selv at jeg blir frustrert. Men heldigvis så har jeg mange gode hjelpere på "visyr".
Det som er det supre er at jeg nå har mange flere muligheter enn jeg før hadde. Under kommer bilder fra ting som jeg nå har sydd med mine to nye maskiner.

2 kommentarer:

  1. Her var det bare fine ting jo!! Den blå øverste var utrolig fin med de hjertene nederst!

    Og så artig med "made for an angel" brodert på og da! Noe du har laget til Anna det? Anna kledde iallfall veldig godt den hun har på seg på bildet. Og den nederst var jo bare knallstilig!! Ser ut som den kommer rett fra fabrikken! Du er så utrolig flink, Laila, jeg er helt imponert jeg, og skjønner ikke hvordan du verken får det til eller har tid :-)

    SvarSlett
  2. Går mye tid ja Eli, men jeg håper at det blir lettere etterhvert som jeg blir kjent med de nye maskinene:) Den med Made for an angel er til Anna ja. Jeg har prøvd ut litt ulike ting for å prøve ut maskinene, og det har hvert kjempe gøy. Nå gjenstår bare å få seg en prøvedukke:)

    SvarSlett