lørdag 22. mai 2010

Igår hadde jeg og mine gode venninner Eli, Wenche, Lise og Gyrid bestemt oss for å møtes igjen.
Denne gangen var det grillfest på verandaen til Gyrid. Som alltid når vi er sammen går skravla i ett og vi ler og har det moro.... det var nesten så vi glemte å spise mat... men godt var det.
Da vi skulle dra hjem bestemte Lise seg for at hun skulle dra med seg Wenche og meg på Mocca.
Der fikk vi oss litt av en opplevelse og for første gang i mitt liv så følte jeg vel at jeg begynte å bli gammel. Dette var ikke så moro..... og det var ikke noe bedre da noen arbeidskolleger holdt på å le seg ihjel når de møtte meg på Mocca.... Til tross for dette så hadde vi det moro, og kvelden ble fullkommen da Stig spilte Kurt Nilsen med Never Easy til meg. Da vi skulle dra måtte vi en tur innom toalettet og da endte kvelden med en latterkrampe når vi ble møtt av dette.....



Selv om alderen innhenter oss.... er det heeeeeerlig å være barnslig sammen med venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar