lørdag 29. mai 2010

Lesestund....


Jeg elsker å lese bøker.... hvis jeg ikke har noe å lese så blir jeg helt desperat.Jeg er spesielt opptatt av krim, men leser også mye annet.

De to siste bøkene jeg har lest er Karin Slaugther og Camilla Lackberg.
Begge disse to er virkelig gode forfattere.

I bøkene til Karin Slaughter følger vi etterforsker Jeffrey Tolliver og lege Sara Linton gjennom tykt og tynt. Jeg føler at jeg kjenner dem, tenker som dem, forstår dem og ønsker det samme som dem...Jeg tenker på dem som om de er mine venner...

Idag har jeg lest slutten... og kan bare ikke forstå vitsen med slutten, kan egentlig heller ikke forstå at dette er virkelig. Men jeg har lest om og om igjen....lest på nettet...og alt jeg har lest ser virkelig ut til å stemme...men allikevel nekter jeg å tro at det kan ende slik......

Ny bok blir lansert i USA i juni... og si meg hvor lenge må jeg vente til den kommer hit??????????

2 kommentarer:

  1. Jeg holder på med ei av Camilla Lackberg for øyeblikket. Karin Slaughter har jeg ikke lest, så det må jeg selvfølgelig sjekke ut! Takk for tipset! Ha ei fortreffelig helg!

    SvarSlett
  2. Heia vennen!
    Elsker Läckberg-bækene jeg også, og har nå lest alle. Gått over til Jo Nesbø, og de er også knallbra! Om du liker krim bør du lese "Drapet på Aurora Lindkvist" av Kjell Indregard. 12 pocketbøker med spenning fra begynnelse til slutt. Til og med Bjørnar ble hektet på den. Har alle 12 om du vil låne - anbefales! :-)

    Ha en god fredag, snuppa. Love you!!

    Klem fra Eli-mor

    SvarSlett