torsdag 23. desember 2010

Nye kjoler.......

Lilla fleecekjole pyntet med sølv. Fantasikjole..
Fleece kjole i svart, grå og hvit.

Froskekjole i miniatyr.....
Håper at jeg etterhvert får ett bilde av eierne av froskekjolene som jeg kan dele med dere!!!






Jeg har fått mange spennende oppdrag her på slutten av året.....det har hvert utfordrende men også veldig veldig spennende. En ting er iallefall sikkert og det er at ingen blir like. Spesielt moro er det når jeg får lov til å myldre og utfordre meg uten at det er satt så mye på forhånd for hvordan kjolene skal bli. Flere kjoler og annet vil bli lagt ut i løpet av romjula.......for det er noen som får hjemmelagede pakker i år:) Nå er symaskinen ryddet bort for en liten stund, men mange ideer er oppi mitt hode.......så vi kommer vel ikke så langt inn i 2011 før den er fremme igjen:) Takk for alle oppdrag. Og GOD JUL til dere alle.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar