søndag 28. november 2010

Travle dager.....

Her har jeg lagt ut mine siste kjoler.
Det er nå høytid for at hele huset står på hodet,
og man finner nål og tråd overalt.
Tom er en smule irritert...så jeg må smile veldig pent noen ganger.
Hvis symaskinen er stille....så er det strikkepinnene som klirrer.
Ikke alt kan jeg vise her ennå....
men under ser dere tre kjoler.
Det har hvert spennende og utfordrende å sy disse kjolene.
Jeg har ikke sydd i velour og lin før....men jeg synes det var
veldig spennende og veldig lærerikt.
Det er tre vidt forskjellige kjoler.... som passer til de damene som skal ha dem.
Håper etter hvert at de kan sende meg bilder med kjolene på slik at jeg kan få lov til å legge dem ut her på bloggen min.
Ikveld har jeg unt meg selv en velfortjent pause... og nyter første søndag i advent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar