lørdag 24. desember 2011

God jul til alle sammen.

,I år er det en litt annerledes jul, det har liksom ikke hvert noe som er sånn som det har brukt å hvert. Tilogmed julemarsipanpakkene er jo annerledes.....tenkt at de kan ødelegge marsipanen med sjokolade bak, det er jo en skandale. Mens jeg sto å laget middag satt de andre å spilte uno og kosa seg. Når vi satte oss til middagen så tente vi ett lys for mamma og mintes henne. Det var veldig koselig. 

Anna har også iår fått seg ny julekjole. Hun er nå veldig glad i svart og glitter og elsker å posere. I tillegg så har hun fått seg krølltang fra Gulla Anita og familie, så den måtte selvfølgelig prøves idag. 


Bendik har blitt så stor at det faktisk var vanskelig å få med juletreet på bildet, for han dekket hele treet. 

Onkel Dagfinn og Anna koser seg masse, og begge er veldig glad for å være sammen på julaften. 


I februar i fjor prøvde jeg for første gang å lage Hellstrøm ribbe, og heretter så kommer det ikke til å bli laget på annen måte her i huset. Den er så fantastisk saftig og god , med en saus som jeg ikke kan beskrive. I tillegg så prøvde jeg å lage riskrem ala Hellstrøm og den også var helt fantastisk:. Kan la være å ha i mandelflak så blir den ennå ett hakk bedre, som Tom Arild sa så så det ut som om det var neggel i riskremmen. Cecilie hadde også hvert så snill å laget en karamellpudding til oss.....og det satte både små og store pris på. Anna hadde hvert så spent på om nissen kom i år, for den hadde faktisk ikke hvert her de to siste årene......og dette er noe hun har pratet om titt og ofte i adventstiden. Derfor var det stor GLEDE når nissen kom inn døren. 
 Året som har gått har hvert ganske spesielt, men vi sitter også igjen med gode minner og gode opplevelser. Disse skal vi ta med oss og bygge videre på. 
Tusen takk for all støtten jeg har fått gjennom året som har hvert.
Jeg ønsker dere en God Jul. Ta godt hverandre på alle dere er glad i jula og vær sammen.

1 kommentar: