mandag 19. desember 2011

Nye klær til meg selv

 Dette er en svart Tunika som jeg lenge har strevd med. Jeg har tatt utgangspunkt i en tunika som jeg liker veldig godt og tegnet mønster ut ifra den. Jeg prøver nå ulike halser, og denne gangen strevde jeg så fælt at jeg tilslutt måtte ta i bånd oppe i halsen for å få den fin. Bak er det sydd på ett bilde.
 Dette er en brun ull kjole som jeg nå har tenkt en stund på. Jeg hadde lyst til å lage to elefanter som laget ett hjerte med snabelen sin og med teksten Carpe Diem inni......menn tegne kunnskapene mine er ikke helt av de beste, så jeg måtte nøye meg med en elefant. Jeg ble ganske fornøyd med resultatet allikevel, og synes det ble en litt spennende og annerledes kjole. Føler vel kanskje at elefanten min ligner mer på en gris, men men.....snabel har den!!!
Da har jeg faktisk nå ryddet bort mine symaskiner, og de skal få ta en pause til over jul nå. Det tror jeg familien min er ganske så fornøyd med, for da kan det hende at det blir gjort noe i huset til jul også.
I januar har jeg meldt meg på ett sykurs hos Lykkefuria. Dette gleder jeg meg kjempe masse til. Jeg håper at jeg kan lære meg noen gode tips og triks, for alt jeg gjør er selvlært og jeg prøver og feiler masse. Så dette er noe som jeg virkelig ser frem til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar