onsdag 13. april 2011

Oppladingen til KK- mila har begynt.....




Da har oppladingen til KK mila begynt. Den første løpeturen var på søndag. Jeg startet opp med en stor tro på at jeg var i sånn ok form, men fant fort ut at her var det labert du. Det føltes som om jeg hyperventilerte og det eneste som sto i hodet mitt var at dette går aldri i verden bra. Da jeg kom hjem dirret lårene og de var meeeega store!!!
På søndags kveld kom meldingen fra anita om at vi måtte ut å teste.....ja ja tenkte jeg og dro nå innover. Da var løypa rundt bolga vannet. En liten opptur var det, men fortsatt var det eneste som kvernet i hodet mitt: "dette går ikke".
Igår kom lønningsdag og da gikk jeg til innkjøp av løpebelte og nye løpesko, og da steg troen på at dette skulle gå bra. Det var stor forbedring fra første dagen, og jeg tenkte at dette kan nå gå bra. En liten nedtur ble det når min kjære Tom fortalte at jeg hadde bare hatt en runde på 4 km istedet for 5. Lårene dirret denne gangen også, men ikke fullt så ille som sist. Så vi får håpe at jeg i morgen klarer å gå uten smerter.

1 kommentar:

  1. hei:) masse lykke til, dette går bra vet du !!

    SvarSlett