fredag 15. april 2011

Store kontraster!!!!



Idag når jeg skulle hente min kjære så fortalte han at de holdt på å planlegge årets julebord.
Åh det var nå tidlig tenkte jeg. (til og med til å være meg). Han kunne med ett smil om munnen meddele at de skulle til Amsterdam. "med partner"???? spurte jeg.
Nei, men du skal få deg en julegave fra Amsterdam da vet du, var svaret.

For at jeg i det hele tatt skulle få meg en tur så måtte jeg melde meg på ett løp i Oslo......... og i tillegg så er jeg nødt til å begynne å jogge flere ganger i uken. Kanskje blir jeg løpt ned av elleville kvinner, kanskje hyperventilerer jeg på start streken eller kanskje jeg til og med brekker en fot.
Ett lite tilbakesteg i forberedelsene til KK løpet dette, men jeg gleder meg
allikevel.
Ha ei god påske:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar