lørdag 6. november 2010

Bare må "ha det".....



Noen av mine gode venninner påstår at jeg kan så mye om merke klær og diverse.....selv er jeg litt uenig, men jeg skal jo ærlig innrømme at jeg liker å shoppe og elsker nye ting både til meg selv og min familie. Fakta er at det er faktisk en annen venninne av meg som holder meg oppdatert på ting og tang... og jeg suger ivrig til meg alt jeg kan. Tidlig i sommer begynte hun å snakke om denne neglelakken som alle bare "må ha". Den var utsolgt på alle plasser over hele verden... du fant noen få av dem på ebay, men da kostet de 350kr..... og det var litt for dyrt etter min smak. Forrige helg p fun zone ble bordet sittende å prate om denne neglelakken.... og jeg tenkte; nå må jeg virkelig huske på hva den heter og kanskje ta en titt for å se hva det virkelig er som alle bare må ha. Deretter gikk ferden til parymelle Eva.......
jeg følte at øynene mine sperret seg opp når jeg så fargen....var det virkelig denne alle "MÅTTE HA".........hva i alle dager er det som er så spesielt med denne da??? Men som den rare personen jeg er så kjøpte jeg neglelakken. Den kostet 200kr, og jeg tenkte shit la gå........jeg har jo en del klær som passer til den da, og jeg har jo virkelig ikke denne fargen.
MEN jeg må si at jeg ble positivt overraska når jeg tok den på. Aldri har jeg hatt en neglelakk som har tørket så fort....og da mener jeg tørket altså. For etter 1 minutt kunne jeg strikke, ha på meg klær, røyke, klø meg i håret..ja man kan faktisk gjøre akkurat hva man vil og neglelakken sitter faktisk like fint. Så summa sumarium så må jeg si at jeg er fornøyd med kjøpet! (det gjenstår da bare å se hvor lenge den holder seg pen.....og hvis den holder i mer enn 2 dager så tror jeg at jeg må investere i flere farger :)

4 kommentarer:

  1. Iknow! Den har jeg så lyst på også. Ble skikkelig boom på Chanel-brun i sommer og utsolgt overalt ja.. Minsta til Einar og Hanne (på 3 år) svarte dette da vi, etter hun kom fra besøk hos sin tante fra Oslo, kommenterte at "har du fått på dæ næggellakk og?" "Jaah, det e Chanelbrun" :-) Gjett om vi gliste godt oss i mellom da! Og så har jeg så lyst på den grå fargen som er så poppis nå, for den er litt mykere og mer delikat enn den sorte som jeg har brukt til nå. Den er litt lysere enn den gråsorte du hadde på Jacuzzifesten :-)

    SvarSlett
  2. Ja jeg tror faktisk at det må bli en farge til jeg også, og den hørte jo fin ut med litt lysere gråtoner da. Og grå har jeg jo veldig veldig mye av i klesskapet også:)

    SvarSlett
  3. Hmm, kanskje jeg må prøve en chanellakk jeg også.. men tror jeg velger en annen farge enn dette ;)

    SvarSlett
  4. -jeg må bare få negler først...

    SvarSlett