søndag 14. november 2010

Bendiks store forvandling....og en mors utfordringer...



For 3 år siden så hadde ikke Bendik krøller....litt fall, men ikke noe som plaget han nevneverdig.
Så begynte han å samle til langt hår...og vi begynte å reise til syden. Plutselig begynte håret å krølle seg....korketrekkere baki og som mor synes jeg han har det flotteste og mykeste håret i verden. Bendik syntes det var bare sånn passelig....helt til han nå skulle begynne på ungdomsskolen....HJELP sier jeg bare. Hver dag står han med rettetang og kjefter og smeller på håret sitt. Det lengste han har stått er 40 minutter, og da hadde han en veldig dårlig hårdag. Uansett om han sitter foran pc`n, spiller fotball, spiser, ser tv, går på gate...ja alle steder speiler han seg og drar i håret. HÅR er alt er standard uttrykket her hjemme for tiden. Dette resulterer i at han noen ganger mister bussen eller at han ikke rekker å spise frokost. Det er konstant kø på badet...... og både jeg og far er ganske fortvilet. Det er ikke så lett å forstå tenåringer, men man må nå prøve så godt man kan....men jeg må si at tålmodigheten settes på prøve når jeg finner badet slik hver morgen...og hårprodukter over alt i huset.


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar