søndag 14. november 2010

Utvidelse av Annas ullgarderobe:)


Tunika....


Denne tunikaen er strikket i finull....
noe som irriterer meg noe veldig...desverre hadde jeg ikke lest oppskriften så nøye, så jeg bare viste den frem og sa jeg skulle ha det garnet som hørte til. Saken er den at det som ikke går i vaskemaskinen duger ikke her i dette huset. Derfor får Anna bare bruke den og blir det noen flekker som ikke går bort så........forsvinner den fort ut av garderoben. Anna likte denne kjempe godt og mye av grunnen til det er vel at den er pyntet opp i kantene med gull.


ÅRETS FANAKOFTE....

Jeg er veldig glad i kofter og gamle mønstre. Jeg har ikke tall på hvor mange kofter hverken jeg eller anna har i ulike fargekombinasjoner. I år falt valget på lilla og hvit, og om jeg selv skal si det så ble den kjempe fin. Jeg var så uheldig at den første jeg strikket ble for kort til Anna og dermed er det noen som får den under juletreet i år:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar