søndag 14. november 2010

En hyllest til sommeren....



Med skrekk og gru ser jeg at folk hyller at vinteren er kommet; vi slipper å tenke på mange ulike ting skriver de. Men kjære folkens.... jeg fryser hele tiden, jeg må ha på flere lag med klær, helst ull både innerst og ytterst. Dette medfører faktisk at jeg ser ut som en flodhest. I tillegg så gruer jeg fælt til å være ute. Det er tungt å bøye seg ned for å ta på seg sko, fordi man har så mange lag med klær. Huden min er blek, ufyselig og tørr. Leppene sprekker. Jeg ser konstant trøtt ut og synes at jeg er blek uansett hvor mange lag jeg legger på. På badet mitt ligger flere sett med ytterklær til tørk. Strømregningen går opp. Det er konstant bløtt og skittent i yttergangen. Vi må ut å makke flere ganger..... eller så regner det og det er så glatt at det er farlig å bevege seg utendørs. Det er nesten mørkt hele dagen. Naturen er fargeløs og trist. Det føles uendelig lenge til jeg igjen kan kjenne solen varme meg og jeg kan nyte laaaaange sommernetter......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar